
Hier plaatsen we op korte termijn de schoolgids en andere relevante documenten.

Klachtenregeling
Bij elke organisatie waar mensen samenwerken, kunnen er soms problemen ontstaan. Vaak worden deze problemen snel en goed opgelost. Toch kan het voorkomen dat je als ouder een klacht hebt.
We vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt en nemen alle klachten serieus. Om samen naar een passende oplossing te zoeken, hebben we een klachtenprocedure opgesteld.
Heb je een klacht?
- Bespreek je klacht eerst met de leerkracht van je kind;
- Als er geen oplossing gevonden is, kun je met je klacht terecht bij de directeur van onze school;
- De interne of externe contact vertrouwenspersoon kan het proces ondersteunen. Onze interne contact vertrouwenspersoon is: Willem van der Wal (wvanderwal@leerplein055.nl) . Onze externe contact vertrouwenspersoon is: Yvonne Kamsma, tel. 06 140 016 72, yvonne.kamsma@ijsselgroep.nl.
Komen jullie er niet samen uit?
Leerplein055 beschikt over een eigen klachtenregeling en is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.
Ook interessant
Doelgericht leren
Met doelgericht onderwijs leren de kinderen zelfstandig op het leerplein of samen in de klas te werken.
Ons team
Ze kennen ieder kind bij naam en staan met elkaar voor goed onderwijs aan alle kinderen.
Rondleiding
Hoe we kunnen bijdragen aan een mooie en creatieve toekomst voor je kind, ontdek je met een bezoek aan onze school.